måndag 11 maj 2009

Moorman's Linley Hill!

Så har jag då varit och hälsat på Lira (?) och hennes syskon. Min valp är numera döpt till Moorman's Linley Hill:-)

Valparna var förstås fruktansvärt söta, busiga och med vassa tänder. Jag föll för en liten tuffing förstås. Hon hittade en presenning utomhus som hon genast klättrade upp på och började dra i:-) Men jag överlåter åt Anna-Karin och Annelie att bestämma vilken valp som hamnar var - en dag säger inte så mycket.

Jag fick också träffa en stor del av "Öviks-gänget", vilket var kul. Och så lärde jag mig hur ett ut-tecken ska se ut och att jag måste lära mig kasta dummies:-)

Tack till Annelie och Anna-Karin som tog väl hand om mig!

Resan ner och upp gick bra men jag är bra trött idag!

Bilder på valparna kommer snart, jag håller på att göra iordning dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar