söndag 19 april 2009

Kommentarer aktiverade!

Har upptäckt att kommentarsfunktionen var låst, och jag som har undrat varför ingen kommenterar:-) Nu borde det fungera, varsågod och prova...

I helgen debuterade jag som tävlingsledare. Det var OK, många trevliga människor, men mycket stress och tyvärr en hel del gnäll om sådant som inte går att göra något åt. Skrev ett inlägg om detta som jag väljer att inte publicera:-) För då blir det jag som gnäller:-) I alla fall, många skulle nog prestera bättre om de fokuserade på sig själva och sin hund och inte omständigheter runt om kring som inte kan påverkas. Hur ska man kunna kräva av hunden att den ska klara störningar om man inte gör det själv... Slappna av, gör ditt bästa, det är lika för alla.

Tyvärr tyckte min rygg att det var en dålig idé att stå så länge. Så vi får se hur jag gör i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar