torsdag 9 juni 2011

Glad igen

Kan man vara annat i detta härliga väder? Det är för varmt för att sova, så lite blogg istället...

Jag passar på att träna vatten, det är det enda vettiga man kan göra just nu:-) Förra året handlade det mest om att bara apportera ur vatten, nu fokuserar vi på hur. Det vi har börjat med är inte-skaka och samtidigt ha bättre tempo. Och det går mycket bra! Idag gick hon flera gånger i full galopp upp ur vattnet, lämnade av, vidare på sitt belönings-linjetag, lämnade av den dummyn, och SEN skakade hon. Duktig tjej!

Idag har Lira även fått ligga plats medan jag planterade jordgubbar. Hon låg snällt, det var nog minst en kvart.

Jag fick hjärtat i halsgropen idag, vi var på promenad i skogen, och plötsligt är det något som ringlar iväg under foten!! Hoppade högt innan jag såg att det var en kopparslå... Den tredje jag ser i år, ska inte de vara ovanliga?
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar