söndag 15 november 2009

Suck...



Lira väckte mig flera gånger i natt och bara måste ut. UVI tillbaka vad det verkar. Och jag som är löjligt noga med att hålla mina hundar torra och varma - vill helst inte ens ha dem i hundgården om det är kallare än 15 grader och sol:-) och hade Lira varit med på årets unghundsderby hade vi lämnat ett spår av blöta handdukar efter oss:-)

Idag gjorde vi lite bättre sökövningar, och hade inga försök att söka vidare innan avlämning. Duktig tjej!

Och så är lerandet ÄNTLIGEN över för denna gång!

3 kommentarer:

  1. Sicken charmig bild! :-)

    Hoppas UVI'n går över snabbt som attan... C-vitamin brukar visst göra gott har jag hört. .-)

    SvaraRadera
  2. Jag har också ett jätte bra tips. Köp tranbärsjuice. Det brukar göra susen.

    SvaraRadera
  3. Ha ha, ja på en labrador kan det ju inte vara något problem att få ner varken c-vitamin eller tranbärsjuice. ;)

    SvaraRadera